תהיה בקשר!

תגיב, תציע, תשאל שאלה, בוא לבקר אותנו במשק
נתראה בקרוב, שיהיה המשך יום נפלא, ענת ונגה

בסטודיו
09 8788820

בנייד
054 8092021 | 054 6495996

או שהכי טוב, שלח לנו אימייל!
studio@meshek8.co.il

עיצוב לוגו

לוגו, סמל גרפי המבדל כל עסק ממתחריו,
יוצר את הרושם הראשוני שנחרט בזיכרונו של הלקוח.

שישה דגשים חשובים שינחו אותנו בתהליך עיצוב לוגו לעסק שלך:

1. תמציתיות ופשטות: על מנת שיהיה קל לזכור את הלוגו הוא צריך להיות פשוט ותמציתי, לא מורכב מדי, הן מבחינת האלמנטים הגרפיים והן מבחינת הצבעים, כלומר עיצוב לוגו ממוקד וזכיר.
2. ייחודיות: על הלוגו להיות ייחודי ושונה, לוגו מקורי, לא לדמות ללוגואים אחרים, כדי שיהיה ניתן לזהות אותו ולזכור אותו.
3. רלוונטיות: יחד עם היות הלוגו ייחודי, הוא גם צריך להתאים במאפייניו לחברה אותה הוא מייצג.
4. משיכה: על הלוגו להראות טוב, להיות מושך, מעורר סקרנות ועיניין. כלומר שימוש נכון בצבעים המתאימים למסר והקומפוזיציה (הדרך בה כל האלמנטים של הלוגו: שם, צורה גרפית וצבעים, משתלבים).
5. יצירתיות: סביר להניח שהעסק שלך הינו אחד מני רבים בתחומו, ולכן יש צורך ביצירתיות ובמקוריות על מנת להציג אותו בצורה שונה מאשר שאר העסקים בתחומך.
6. יכולת שיווקית: בסופו של דבר, כל האלמנטים שהוזכרו לעיל, מטרתם העיקרית היא שיווק. על הלוגו להצליח לשווק את העסק, המוסד או הרעיון העומד מאחוריו.

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

אהבה ממבט ראשון, איזה כייף, נכון?!

משום מה רק אנשים שזכו בגנים ממש טובים יכולים לזכות בתענוג אמה-מה בעסק שלנו כל אחד מאיתנו יכול לשלוט בגנטיקה

כשאנחנו מקבלים המלצה על איש מקצוע, לא משנה מאיזה תחום, עו״ד, מטפל, זגג או נגר דבר ראשון שאנחנו עושים, זה נכנסים לאתר האינטרנט שלו, אם הוא נראה טוב, כלומר הלוגו שלו ושאר אלמנטים של המיתוג עושים עלינו רושם הרי כבר התאהבנו! ונבוא לפגישה עימו בדעה חיובית ואפילו נגזים, חצי סגרנו איתו.

מה חשוב להבין לפני שמעצבים לוגו?

לפני שניכנסנו אל עולם של צורות וצבעים, חשוב שאתה ואנחנו נשים את הדגש על שתי נקודות חשובות:

1. מהי מהות העסק שלך? מי קהל היעד של העסק שלך? אילו תחושות והקשרים אתה רוצה ליצור אצל קהלי היעד שלך? מאילו תחושות והקשרים אתה רוצה להימנע?
תכין חומר כתוב על העסק שלך – תחום עיסוק, מטרות לעתיד, קהל ייעד, חזון חברה, וכל פרט נוסף שיעזור לעצב ולאפיין את העסק שלך בצורה גרפית.
2. איך נראה השטח אליו אנו נכנסים? חשוב לבצע תחקיר, אנחנו נבדוק כיצד נראים המתחרים שלך? נבדוק כיצד מקובל ”להיראות” בתחום העיסוק שלך? הרי אינך רוצה להיראות שונה מדיי בתחומך, שהרי אז קהל היעד שלך לא יזהה את העובדה שאתה פונה אליו, ומצד שני, אתה רוצה להיראות מיוחד וטוב יותר מהמתחרים, על מנת לגרום לצרכנים לבחור בכך.

  • slide
  • slide

לוגו יוצר את הרושם הראשוני שנחרט בזיכרונו של הלקוח ועל כן הינו מרכזי וחשוב ב-עיצוב תדמית לעסק שלך

גלגולו של עיצוב לוגו

כרם היא חנות אורגנית חדשה שנפתחה לאחרונה בבית הכרם 29 בירושלים.

פה היה לנו אתגר מאתגר במיוחד כי היא גם…

מעדניית שוק עם מגוון מוצרים מיוחדים – לחם, ירקות ופירות אורגניים, מגוון גבינות במחירים מפתיעים, קטניות ותבלינים במשקל, יינות מעולים, מבחר בירות ושאר מוצרי אלכוהול, טחינה, חלבה במשקל, סלטים, מיצים טבעיים ועוד המון המון מוצרים מעולים.

וגם יוצרת חווית קניה שונה וחדשה בירושלים.

ויש גם מקום לשבת לאלו שירצו לפרוס לעצמם לחם בתוספת גבינה טובה וממרח ייחודי, לשתות כוס מיץ טבעי או בירה קרה ופשוט לפתוח את היום ב-Good Vibe!

  • slide
  • slide
  • slide

הלוגו צריך להעביר מסר רגשי וליצור אסוציאציות.

לוגו המעוצב נכון ישדר את ערכי החברה לקהל היעד בצורה ברורה, וייצור תחושת הזדהות, אמון וביטחון בקרב הלקוח.
באופן מודע ושלא במודע אנו קונים את מה שמוכר לנו. ככל שישאיר הלוגו רושם עז יותר, כך יקנו יותר מהמוצר אותו אתה רוצה למכור.

לכל שאלה, אנחנו זמינות בטל או במייל  8788820 09   studio@meshek8.co.il

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

עיצוב לוגו כחלק מתהליך מיתוג העסק.

לוגו צריך לעבוד טוב בערוצי התקשורת השונים: דפוס, אינטרנט, מצגות, שילוט, פקס, בצבע ובשחור לבן, כרטיסי ביקור, נייר מכתבים, מעטפות, קטלוגים, פרוספקטים, מארזים, באתר האינטרנט, דפי נחיתה, באנרים, מודעות פרסום, שילוט וכדומה.

לוגו יכול להיות מורכב מ- סמל/אייקון, איור, אלמנט גרפי המייצג ומסמל רעיון או רגש המזוהה עם החברה, או להיות מורכב מ-שם החברה או הארגון בעיצוב כלשהו לטקסט, כלומר, עיצוב השם עצמו תוך שימוש בפונטים מסוימים המתאימים לתדמית אותה רוצים ליצור. כמובן שהלוגו יכול להיות מורכב משם וסמל או רק מאחד מהם.

אבל מה שהכי חשוב בלוגו, שיהיה פשוט זכיר!

רוצה שנתחיל לעבוד על עיצוב לוגו עבורך?
זמינות בטל 8788820 09 או במייל studio@meshek8.co.il או שהכי טוב,שנקבע פגישת הכירות?

הרבה פירות גידלנו במשק במהלך השנים
בחרנו עבורך את השמנים ועסיסייים ביותר

הקליניקה

מיתוג ועיצוב שפה המכילה את כל שרותי המרכז, זו הייתה ההנחיה שקבלנו בתחילת הדרך הוטרינרים ד"ר אבישי גרינגרד וד"ר ענת מילנר: ״היינו רוצים שהלקוחות פוטנציאלים הנתקלים בחלק מהמיתוג שלנו, יבחינו מייד שמדובר במרכז הנותן מספר רב של שרותים לחיות המחמד״

למעבר לעמוד לקוח

סונול EVI

״האתר הוא פרי מחשבה ומעורבות של מיטב המנהלים פה בחברה, אני רוצה להודות לכולם ובעיקר לענת ונגה ממשק 8 אשר הקימו עבורנו את האתר במקצועיות רבה וסבלנות אין קיץ״ אביבית שומר מנהלת מחלקת שיווק ושירות סונול EVI

למעבר לעמוד לקוח

חלילית

צילומי אוירה ו- צילומי פקשוטים הם חלק בלתי ניפרד ממיתוג החברה. בחללית כבר הבינו לפני שנים (8 שנים שאנחנו עובדים ביחד, אבל מי סופר) שבנק צילומים כחלק מארגז הכלים הוא לא פחות חשוב מאתר, עמוד פייס או כל נכס דיגיטאלי אחר שקיים לחברה.

למעבר לעמוד לקוח

החבר'ה מאיכילוב, תיאטרון פלייבק

שקט ופוקוס שהביא אותנו לעבוד על עיצוב לוגו חדש עבור העמותה תיאטרון פלייבק – החבר'ה מאיכילוב. החבר׳ה מאיכילוב עובדים עם מערכת הבריאות החינוך והרווחה ועם מנהלים במערכות אלו ומנהלים במשרדים ממשלתיים כבר 17 שנה, כבוד.

בצעדים קטנים ומדוייקים עבדנו עם הערכים החשובים שצריכים לבוא לידי ביטוי בעיצוב הלוגו, תרגמנו אותם ל-השראות ויזואליות והמשכנו לסקיצות עד שהגענו ל-א-ח-ד.

למעבר לעמוד לקוח

דפוס חבצלת

לקחנו איתנו ערימות של סבלנות ויצאנו לפרויקט הקמת האתר עבור בית הדפוס הותיק חבצלת. קבענו יום צילומים, צילמנו את מוצרי הדפוס. קיימנו צילומי וידאו, ערכנו בשיתוף הגרפיטריה והתקדמנו צעד צעד בתוך הפרויקט עד ל-עליית האתר לאוויר. ו-עכשיו שהאתר באוויר אנחנו כל כך שמחות שאפשר להישען לאחור ולהנות מהפידבקים שהחברים בדפוס חבצלת מקבלים על האתר החדש.

למעבר לעמוד לקוח

Webic

אורן קרן, בעלי ומנכ"ל Webic בנה צוות טיסה מנצח. המכיל, קופירייטרים, מעצבים, מתכנתים, מומחי קידום ממומן ומאסטרים של קידום אורגני שרק מחכים לגרום ללקוחות Webic לפרוץ החוצה ולהפוך אותם לכוכבי-על חלל. הם בונים עבורם מערכת בקרה שתוביל אותם לתוצאות מכוכב אחר. הצלחנו לסקרן אותך? כנס לעמוד וגלה עוד פרטים על פרוייקט עיצוב האתר של חברת Webic.

למעבר לעמוד לקוח

Mr.Pretzels

פיתוח שפת המותג למסטר פרצל הישראלי. במטרה להביא את המוצר שלנו לתודעת הצרכנים על ידי הבלטת יתרונות וערכי המותג.
יצירת ארגז כלים חדש לעיצוב המותג, עבודה עם מסרים חדשים ויצירת תמונות. יצירת אלמנטים הבאים לידי ביטוי בכל המוצרים הויזואלים אותם פוגש הצרכן, בפרינט ובדיגיטל, בשאיפה להפוך את המוצר לזכיר יותר.

למעבר לעמוד לקוח

Agilesparks

עיצוב דפי נחיתה ו- עיצוב ניוזלטרים הם מצרך בסיסי לחברה כמו א׳גייל שמעבירה מאות קורסים בשנה בחברות ההיטק הגדולות ביותר בשוק הישראלי. באג׳׳יל דואגים לעדכן את התכנים ואנחנו דואגות שהעידכונים יהיו מונגשים, מזמינים והכי חשוב מתאימים למסר שרוצים להעביר.

למעבר לעמוד לקוח

BeND אדריכלות ועיצוב פנים

״כיף ומעניין להיות מהצד השני״ כתבה לנו האדריכלית דנה ברעלי כץ במייל הראשון אחרי שהחלטנו שיוצאים לדרך.

אבל רגע, מה עם החששות שלנו?! חשבנו פה בסטודיו. עבודה ממעצבת למעצבת מעלה המון סימני שאלה…אז לקחנו שלוק משיקוי האומץ, טעמנו מעוגיית האמונה, שתלנו מחשבה שיהיה טוב ופתחנו בריף חדש בתוכנה.

למעבר לעמוד לקוח

TailorShape

צילום מוצרים ועיצוב קטלוג מוצרים לחברה. יצירת מאגר תמונות איכותיות ככלי עבודה לחנות האמזון של חברת טיילור שייפ. מצרך הכרחי לכל חנות ברשת, ערכנו צילומים מכמה זוייות ומרחקים שונים כפקשוטים צרובים על רקע לבן, כך שגולשי האתר יוכלו לקבל תמונה מלאה לפני שהם מבצעים רכישה מהאתר.

למעבר לעמוד לקוח

רונית זילברשטיין

עיצוב אתר ומיתוג גבוהה, יוקרתי, נקי אבל שלא ירחיק זו הייתה המשימה שלנו בעבודה עם רונית זילברשטיין. לפני כ-10 שנים קיבלנו לעצב לרונית זילברשטיין את האתר ומהר מאוד קיבלנו לעצב גם את כל חומרי המיתוג. מאז ועד היום שמחות וגאות שזה הרומן הכי ארוך שלנו.

למעבר לעמוד לקוח

I-catalog

ב i-catalog הבינו שפרזנטציה מרשימה של מוצרי הפרסום אותם הם ממתגים ומוכרים ללקוחותיהם, תעשה את העבודה, תביא לקוחות חדשים ותגרום לדברים לרוץ. כל פרט נילקח בחשבון בעבודה מול אלדד הבעלים. היתה לנו איתו תקשורת מרתקת במיוחד, היה לו חזון והוא ידע להעביר אלינו על הפיקסל בדיוק מה הוא מצפה מהאתר. מרגש לשמוע את המילים עכשיו, אחרי שהאתר עלה לאויר:

למעבר לעמוד לקוח

זלדה - Truk בנווה ירק

מיתוג עגלת קפה, אנחנו מאמינות שתהליך מיתוג נכון יוצר עוגן בלב הלקוחות. לקוח צריך משהו להיאחז בו כדי שיחזור לעגון את סירתו באותו מקום שוב ושוב, כלומר, ירכוש באותו המקום באותה עגלת קפה בכל בוקר מחדש. יצירת שפה ויזואלית עשירה תייצר חיבור נאמן עם הצרכנים שלנו.

למעבר לעמוד לקוח

TCM

מעניקה ללקוחותיה אפשרות להנות מהכנסה פסיבית באמצעות כוחו של הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. בין לקוחות החברה נמצאים חברות, ארגונים, אנשים פרטיים, יזמים, שכירים, עצמאיים וגמלאים הנהנים מבעלות עסק דיגיטלי המעניק להם הכנסות ורווחים. 

למעבר לעמוד לקוח

אינטל

פנתה אלינו רכזת קשרי קהילה של אינטל במטרה שנצלם עבורם תמונות פרופיל לכל עובדי המחלקה הצילומים יתקיימו במשרדים של החברה בסניפים חיפה, קרית גת ופתח תקווה.
לאחר הצילומים היה נחמד לקבל את ההודעה: ״היי ענת! בוקר טוב : ) תודה רבה לך! היה מצויין לכולנו ויצאנו ממש מרוצות!״ רויטל מנהלת מחלקת משאבי אנוש.

למעבר לעמוד לקוח

קבוצת רובין

רובינגרופ פנו אלינו לפני די הרבה שנים, במטרה שנעצב עבורם אתר לחברה, הם פועלים בשוק הנדל״ן החל מ-1981 וחיפשו את הפלטפורמה הראויה להציג בה את כל יכולות החברה ובנוסף להציג את הפרוייקטים אותם הם משווקים, מתכננים או מאכלסים. במהלכן השנים שהאתר באוויר המיתוג עודכן, פרויקטים חדשים הועלו, טקסטים חדשים הוזנו או הוחלפו, האתר פועל עבורם ככלי עבודה. הוא גמיש ויש לו את היכולת להשתנות/להתעדכן/להתפתח ביחד עם עשייתם.

למעבר לעמוד לקוח

INTRO אינטרו

אינטרו, נמצאת בחוד החנית בתחומה. מייצגת, מייבאת ומפיצה נעלי בטיחות מהמותגים המובילים ביותר בעולם כבר 25 שנה. לקראת השנה האזרחית החדשה, עברה החברה למקום חדש והחליטה שזו ה-הזדמנות מצויינת לבצע שינוי משמעותי במיתוג מכל הבחינות. אנחנו שמחות וגאות שצלחנו את הדרך וקלענו בול בפוני גם עם אינטרו. תודה רבה לעירית, סמי, שחף ורותם שנתתם לנו את האמון והאמונה לעצב עבורכם את המיתוג החדש.

למעבר לעמוד לקוח

צרו קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    חיזרו אלי בבקשה