תהיה בקשר!

תגיב, תציע, תשאל שאלה, בוא לבקר אותנו במשק
נתראה בקרוב, שיהיה המשך יום נפלא, ענת ונגה

בסטודיו
09 8788820

בנייד
054 8092021 | 054 6495996

או שהכי טוב, שלח לנו אימייל!
studio@meshek8.co.il

עיצוב מודעה

הזדמנות נדירה לייצר אהבה ממבט ראשון

  • slide
  • slide

למה להשקיע בעיצוב מודעה מרשימה עבור העסק שלך?

אורך חיים של מודעה נע בין שנייה או שתיים. בזמן הקצר הזה יש לך את האופצייה לשכנע את הלקוח הבא שלך שהשירות או המוצר שלך, הוא בדיוק מה שהוא צריך, ככל שעיצוב והטקסטים יהיו יותר עוצרים ומדויקים ככה יגיעו אליך יותר לקוחות מתעניינים.

איזה סוג מודעה תעבוד טוב עבור העסק/המסר שלך?

מודעה תדמתית (אוירתית)

עיצוב מודעה תדמיתית תכניס את הצרכן לאוירת המותג, היא תעביר מסר שיווקי-פרסומי ותגיש לצרכן את את ערכי המותג.
הצרכן יוכל להבין מתוך המודעה קודם כל האם הוא קהל היעד, כלומר האם הוא נמנע בתוך קבוצת האנשים אליו פונה המותג? והאם כן מה המותג רוצה להגיד לו?

לדוגמא קוקה קולה, לרוב ישקיעו במודעות אוירתיות, בהן הם ירצו לדבר לקהל צעיר ולהעביר את המסר שמשקה קוקה קולה מרענן. כלומר אם אני קהל היעד אני אזהה זאת מייד על פי עיצוב המודעה וכמובן שארצה להשתייך לקבוצת קהל רעננה וצעירה לכן אשתה קוקה קולה.

  • slide
  • slide

מודעה מכירתית

מודעה בעלת הנעה לפעולה ספציפית, לעיצוב מודעה מכירתית כללי ברורים, מודעה שכזאת מעוניינת למכור מוצר או שירות ספציפי, עבור קהל היעד שלה. אם זה קניית שמלה ב200 שקלים או מנוי לחדר כושר תמורת 200 שח לחודש.

על המודעה להיות מעוצבת בהתאם לקהל היעד, כלומר אם נותן השירות רוצה להביא לקוחות בגיליי 22+ עליו הוא להבין שעיצוב המודעה צריך להיות לעיני רוחם של ח'ברה בגיליי 22+ פחות או יותר.
לדוגמא H‪&‬M פונים לקהל רחב אבל רוצים לשדר מעודכנות אופנתית, במודעות שלהם תמיד תופיע דוגמנית מעודכנת לבושה בבגד מסויים וליידו מחיר הבגד.

  • slide
  • slide

חמש שאלות מפתח:

1. מה אני רוצה למכור? מה היתרונות של המוצר או השירות שלי, על פני המתחרים ?

2. קהל יעד? למי אני רוצה למכור?

3. איך אני רוצה למכור את המוצר או השירות שלי בצורה ישירה? או תדמיתית?

4. ערך מוסף, מה התת מסר שלי במודעה ? מה אני אראה בצורה ישירה ומה וצורה עקיפה,
סיפור וסיפור מסגרת

5. הנעה לפעולה, איך ואיפה הלקוחות שלי יגיעו לקנות את המוצר שלי ?

  • slide

לסיכום

למודעה שלך יש את הכוח ליצור קשר עם הלקוח הבא שלך. במודעה תהיה לך ההזדמנות לערוך איתו הכירות, להציג את עצמך בצורה הכי סקסית שלך, לערוך את הרושם הראשוני שלך, הגהות, תיקונים ויזואלים כלומר ניתנת לך ההזדמנות נדירה, לייצר אהבה ממבט ראשון בצורה הכי מדוייקת ונכונה עבור העסק שלך.

בסטודיו משק 8 נוכל להגשים את הפנטזיה הזו עבורך‪!‬ לקביעת פגישת הכרות:
studio@meshek8.co.il מוזמן להתקשר לכל שאלה: 09-8788820

הרבה פירות גידלנו במשק במהלך השנים
בחרנו עבורך את השמנים ועסיסייים ביותר

הקליניקה

מיתוג ועיצוב שפה המכילה את כל שרותי המרכז, זו הייתה ההנחיה שקבלנו בתחילת הדרך הוטרינרים ד"ר אבישי גרינגרד וד"ר ענת מילנר: ״היינו רוצים שהלקוחות פוטנציאלים הנתקלים בחלק מהמיתוג שלנו, יבחינו מייד שמדובר במרכז הנותן מספר רב של שרותים לחיות המחמד״

למעבר לעמוד לקוח

חלילית

צילומי אוירה ו- צילומי פקשוטים הם חלק בלתי ניפרד ממיתוג החברה. בחללית כבר הבינו לפני שנים (8 שנים שאנחנו עובדים ביחד, אבל מי סופר) שבנק צילומים כחלק מארגז הכלים הוא לא פחות חשוב מאתר, עמוד פייס או כל נכס דיגיטאלי אחר שקיים לחברה.

למעבר לעמוד לקוח

החבר'ה מאיכילוב, תיאטרון פלייבק

שקט ופוקוס שהביא אותנו לעבוד על עיצוב לוגו חדש עבור העמותה תיאטרון פלייבק – החבר'ה מאיכילוב. החבר׳ה מאיכילוב עובדים עם מערכת הבריאות החינוך והרווחה ועם מנהלים במערכות אלו ומנהלים במשרדים ממשלתיים כבר 17 שנה, כבוד.

בצעדים קטנים ומדוייקים עבדנו עם הערכים החשובים שצריכים לבוא לידי ביטוי בעיצוב הלוגו, תרגמנו אותם ל-השראות ויזואליות והמשכנו לסקיצות עד שהגענו ל-א-ח-ד.

למעבר לעמוד לקוח

דפוס חבצלת

לקחנו איתנו ערימות של סבלנות ויצאנו לפרויקט הקמת האתר עבור בית הדפוס הותיק חבצלת. קבענו יום צילומים, צילמנו את מוצרי הדפוס. קיימנו צילומי וידאו, ערכנו בשיתוף הגרפיטריה והתקדמנו צעד צעד בתוך הפרויקט עד ל-עליית האתר לאוויר. ו-עכשיו שהאתר באוויר אנחנו כל כך שמחות שאפשר להישען לאחור ולהנות מהפידבקים שהחברים בדפוס חבצלת מקבלים על האתר החדש.

למעבר לעמוד לקוח

Webic

אורן קרן, בעלי ומנכ"ל Webic בנה צוות טיסה מנצח. המכיל, קופירייטרים, מעצבים, מתכנתים, מומחי קידום ממומן ומאסטרים של קידום אורגני שרק מחכים לגרום ללקוחות Webic לפרוץ החוצה ולהפוך אותם לכוכבי-על חלל. הם בונים עבורם מערכת בקרה שתוביל אותם לתוצאות מכוכב אחר. הצלחנו לסקרן אותך? כנס לעמוד וגלה עוד פרטים על פרוייקט עיצוב האתר של חברת Webic.

למעבר לעמוד לקוח

Mr.Pretzels

פיתוח שפת המותג למסטר פרצל הישראלי. במטרה להביא את המוצר שלנו לתודעת הצרכנים על ידי הבלטת יתרונות וערכי המותג.
יצירת ארגז כלים חדש לעיצוב המותג, עבודה עם מסרים חדשים ויצירת תמונות. יצירת אלמנטים הבאים לידי ביטוי בכל המוצרים הויזואלים אותם פוגש הצרכן, בפרינט ובדיגיטל, בשאיפה להפוך את המוצר לזכיר יותר.

למעבר לעמוד לקוח

Agilesparks

עיצוב דפי נחיתה ו- עיצוב ניוזלטרים הם מצרך בסיסי לחברה כמו א׳גייל שמעבירה מאות קורסים בשנה בחברות ההיטק הגדולות ביותר בשוק הישראלי. באג׳׳יל דואגים לעדכן את התכנים ואנחנו דואגות שהעידכונים יהיו מונגשים, מזמינים והכי חשוב מתאימים למסר שרוצים להעביר.

למעבר לעמוד לקוח

BeND אדריכלות ועיצוב פנים

״כיף ומעניין להיות מהצד השני״ כתבה לנו האדריכלית דנה ברעלי כץ במייל הראשון אחרי שהחלטנו שיוצאים לדרך.

אבל רגע, מה עם החששות שלנו?! חשבנו פה בסטודיו. עבודה ממעצבת למעצבת מעלה המון סימני שאלה…אז לקחנו שלוק משיקוי האומץ, טעמנו מעוגיית האמונה, שתלנו מחשבה שיהיה טוב ופתחנו בריף חדש בתוכנה.

למעבר לעמוד לקוח

TailorShape

צילום מוצרים ועיצוב קטלוג מוצרים לחברה. יצירת מאגר תמונות איכותיות ככלי עבודה לחנות האמזון של חברת טיילור שייפ. מצרך הכרחי לכל חנות ברשת, ערכנו צילומים מכמה זוייות ומרחקים שונים כפקשוטים צרובים על רקע לבן, כך שגולשי האתר יוכלו לקבל תמונה מלאה לפני שהם מבצעים רכישה מהאתר.

למעבר לעמוד לקוח

רונית זילברשטיין

עיצוב אתר ומיתוג גבוהה, יוקרתי, נקי אבל שלא ירחיק זו הייתה המשימה שלנו בעבודה עם רונית זילברשטיין. לפני כ-10 שנים קיבלנו לעצב לרונית זילברשטיין את האתר ומהר מאוד קיבלנו לעצב גם את כל חומרי המיתוג. מאז ועד היום שמחות וגאות שזה הרומן הכי ארוך שלנו.

למעבר לעמוד לקוח

I-catalog

ב i-catalog הבינו שפרזנטציה מרשימה של מוצרי הפרסום אותם הם ממתגים ומוכרים ללקוחותיהם, תעשה את העבודה, תביא לקוחות חדשים ותגרום לדברים לרוץ. כל פרט נילקח בחשבון בעבודה מול אלדד הבעלים. היתה לנו איתו תקשורת מרתקת במיוחד, היה לו חזון והוא ידע להעביר אלינו על הפיקסל בדיוק מה הוא מצפה מהאתר. מרגש לשמוע את המילים עכשיו, אחרי שהאתר עלה לאויר:

למעבר לעמוד לקוח

זלדה - Truk בנווה ירק

מיתוג עגלת קפה, אנחנו מאמינות שתהליך מיתוג נכון יוצר עוגן בלב הלקוחות. לקוח צריך משהו להיאחז בו כדי שיחזור לעגון את סירתו באותו מקום שוב ושוב, כלומר, ירכוש באותו המקום באותה עגלת קפה בכל בוקר מחדש. יצירת שפה ויזואלית עשירה תייצר חיבור נאמן עם הצרכנים שלנו.

למעבר לעמוד לקוח

TCM

מעניקה ללקוחותיה אפשרות להנות מהכנסה פסיבית באמצעות כוחו של הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. בין לקוחות החברה נמצאים חברות, ארגונים, אנשים פרטיים, יזמים, שכירים, עצמאיים וגמלאים הנהנים מבעלות עסק דיגיטלי המעניק להם הכנסות ורווחים. 

למעבר לעמוד לקוח

אינטל

פנתה אלינו רכזת קשרי קהילה של אינטל במטרה שנצלם עבורם תמונות פרופיל לכל עובדי המחלקה הצילומים יתקיימו במשרדים של החברה בסניפים חיפה, קרית גת ופתח תקווה.
לאחר הצילומים היה נחמד לקבל את ההודעה: ״היי ענת! בוקר טוב : ) תודה רבה לך! היה מצויין לכולנו ויצאנו ממש מרוצות!״ רויטל מנהלת מחלקת משאבי אנוש.

למעבר לעמוד לקוח

קבוצת רובין

רובינגרופ פנו אלינו לפני די הרבה שנים, במטרה שנעצב עבורם אתר לחברה, הם פועלים בשוק הנדל״ן החל מ-1981 וחיפשו את הפלטפורמה הראויה להציג בה את כל יכולות החברה ובנוסף להציג את הפרוייקטים אותם הם משווקים, מתכננים או מאכלסים. במהלכן השנים שהאתר באוויר המיתוג עודכן, פרויקטים חדשים הועלו, טקסטים חדשים הוזנו או הוחלפו, האתר פועל עבורם ככלי עבודה. הוא גמיש ויש לו את היכולת להשתנות/להתעדכן/להתפתח ביחד עם עשייתם.

למעבר לעמוד לקוח

INTRO אינטרו

אינטרו, נמצאת בחוד החנית בתחומה. מייצגת, מייבאת ומפיצה נעלי בטיחות מהמותגים המובילים ביותר בעולם כבר 25 שנה. לקראת השנה האזרחית החדשה, עברה החברה למקום חדש והחליטה שזו ה-הזדמנות מצויינת לבצע שינוי משמעותי במיתוג מכל הבחינות. אנחנו שמחות וגאות שצלחנו את הדרך וקלענו בול בפוני גם עם אינטרו. תודה רבה לעירית, סמי, שחף ורותם שנתתם לנו את האמון והאמונה לעצב עבורכם את המיתוג החדש.

למעבר לעמוד לקוח

צרו קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    חיזרו אלי בבקשה