תהיה בקשר!

תגיב, תציע, תשאל שאלה, בוא לבקר אותנו במשק
נתראה בקרוב, שיהיה המשך יום נפלא, ענת ונגה

בסטודיו
09 8788820

בנייד
054 8092021 | 054 6495996

או שהכי טוב, שלח לנו אימייל!
studio@meshek8.co.il

עיצוב דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה מכיל במקום אחד את כל המידע הנחוץ. ככל שלגולש קל יותר להתמצא הוא יגיע מהר יותר אל ההפעולה אותה אנחנו מעוניינים שיבצע.

דף נחיתה טוב, יכיל את כל המידע שהמשתמש זקוק במקום אחד, בצורה מרוכזת וברורה.

ככל שלגולש שלנו יהיה קל יותר להגיע למידע אותו הוא מחפש, הוא יהיה מרוצה יותר מהר, ישאיר את פרטיו או יבצע רכישה ביתר קלות.

ארבע סיבות טובות מדוע כדאי לך לפרסם את העסק באמצעות דף נחיתה:

1. יש לך מוצר חדש / שירות חדש / מיתוג חדש / מבצע לוהט לפרסם.

2. קיים רצון להגדיל את קהל הלקוחות.

3. יש צורך בתגובה מהירה (לעמוד נחיתה לרוב יגיעו דרך קמפיין ממומן ולכן הכניסות אליו יהיו יחסית מהירות מהרגע שעלה לאוויר).

4. דף הנחיתה מוביל את הלקוח ישירות למידע אליו אנחנו רוצים לחשוף אותו.

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

6 עקרונות חשובים שכדאי להתערב עליהם בתהליך העבודה על עיצוב דף הנחיתה:

1. עיצוב דף נחיתה צריך לאפיין את השירות או המוצר שאותו אנחנו מציעים. לדוגמא אם אנחנו מוכרים כריות רכות במיוחד, העיצוב מן הסתם, צריך להיות רך, מזמין ונעים.

2. דף נחיתה צריך לתפוס את העין על ידי טקסט פלוס חוויה ויזואלית תומכת חזקה. הלקוחות אוהבים להגיד, ״אנחנו צריכים שהעמוד יהיה וואו״ ויש בזה המון צדק! הכותרת בדף הנחיתה צריכה להיות קצרה ישירה ולא בנאלית, התמונה הראשית צריכה להיות כזו שגורמת לך לעצור! שאר הטקסטים בדף הנחיתה צריכים להיות קצרים ועניינים, התועלות של המוצר או השירות אותו אנחנו מוכרים צריכות להיות ממש ברורות לגולש, כך שלא ימשיך מהעמוד הלאה לפני שהוא הבין מה אנחנו רוצים ממנו ולפני שמילא את טופס ההצטרפות או שרכש את המוצר.

3. הנעה לפעולה ברורה. טקסט הנעה לפעולה או כפתור המניע לפעולה, יופיע לאורך כל העמוד. באמצעות המלל הקיים בעמוד, נכון את הגולש להגיע בסופו של דבר לפעולה אותה אנחנו רוצים אם זה להשאיר פרטים, להתקשר או לרכוש מוצר.

4. התאמה לקהל היעד, במידה וברצונך לפרסם את אותו שרות אבל להתאים את הפרסום לקהלי יעד שונים, נשתמש בדפי נחיתה שונים המותאמים לכל קהל יעד ויזואלית וטקסטואלית.

5. יצירת עיניין, עליך לזכור שדף הנחיתה שלך מיועד למכור מוצר או שירות שאתה מציע ללקוחותיך, כדאי שהוא יצור אצל המבקר עניין, סקרנות שתעורר בו התשוקה להישאר בעמוד, לקרוא את כל הטקסטים ובסופו של דבר להרשם אל השירות או להזמין את המוצר שאנחנו מציעים לו.

6. סילוק מסיחי דעת, חשוב לשים לב שלא קיימים בדף הנחיתה שלנו מסיחי דעת שבדרך כלל קיימים באתר אינטרנט רגיל כמו תפריט ניווט, קישורים חיצוניים, שירותים נוספים וכו'… וזה בעצם מה שהופך אותו לפשוט יותר ומקל על חווית הגלישה בעמוד. כתוצאה מכך יותר לקוחות ישאירו פרטים, ירכשו את המוצר או יבצעו את הפעולה אותה אנחנו רוצים.

  • slide
  • slide
  • slide

לסיכום, נעבור ביחד איתך תהליך מסודר ופשוט, ניסיון של שנים הוליד את המסקנה, שאין קיצורי דרך!

בשביל להרים עמוד נחיתה מעולה, נעבור ביחד את ארבעת השלבים הבאים:

 

1. נענה ביחד איתך וקצת נשלים בעצמנו, על בריף מסודר הכולל מספר שאלות חשובות. שאלות שעוזרות לנו לשים את האצבע על המסרים החשובים ובאיזה סדר היררכי טוב לנו שהם יופיעו בעמוד.

2. נעבוד על אפיון מדויק לעמוד הנחיתה. כלומר, נחליט על צורת המבנה, כמה שטח אנחנו רוצים לתת לכל מסר. איפה יופיעו התועלות של השירות או של המוצר שלנו ואיך אנחנו מובילים את הלקוח שלנו יד ביד ליצירת קשר.

3. נעצב את העמוד בהתאם ל מיתוג ובהתאם למסר שהיינו רוצים להעביר. המסר עליו התעכבנו בשלב הראשון – כתיבת הבריף. נתאים את הצבעוניות, את הקווים, הפונטים, התמונות, למטרה שלשמה התכנסנו.

* נכון שהיום יש שימוש גדול בתבניות, עיצוב ותכנות מוכן מראש. אצלנו בסטודיו אנחנו פחות מאמינות בגישה זו. כל לקוח מבחינתנו מתחיל מדף לבן. אנחנו מאמינות שכך ניתן להרים עמוד שיהיה מותאם בול לצרכים של המוצר או השירות אותו אנחנו רוצים לקדם.

4. לאחר שסיימנו עם העיצוב, נעביר את העמוד לתכנות. העמוד שלנו יקבל חיים ואנחנו נוכל להתחיל להזרים אליו גולשים ומתעניינים חדשים.

רוצה שנתחיל לעבוד על עמוד הנחיתה שלך?
זמינות בטל 8788820 09 או במייל studio@meshek8.co.il או שהכי טוב,שנקבע פגישת הכירות?

רוצה שנתחיל לעבוד על עמוד הנחיתה שלך? studio@meshek8.co.il
מוזמן להתקשר לקבלת פרטים נוספים: 09-8788820 / 054-80902021

הרבה פירות גידלנו במשק במהלך השנים
בחרנו עבורך את השמנים ועסיסייים ביותר

הקליניקה

מיתוג ועיצוב שפה המכילה את כל שרותי המרכז, זו הייתה ההנחיה שקבלנו בתחילת הדרך הוטרינרים ד"ר אבישי גרינגרד וד"ר ענת מילנר: ״היינו רוצים שהלקוחות פוטנציאלים הנתקלים בחלק מהמיתוג שלנו, יבחינו מייד שמדובר במרכז הנותן מספר רב של שרותים לחיות המחמד״

למעבר לעמוד לקוח

סונול EVI

״האתר הוא פרי מחשבה ומעורבות של מיטב המנהלים פה בחברה, אני רוצה להודות לכולם ובעיקר לענת ונגה ממשק 8 אשר הקימו עבורנו את האתר במקצועיות רבה וסבלנות אין קיץ״ אביבית שומר מנהלת מחלקת שיווק ושירות סונול EVI

למעבר לעמוד לקוח

חלילית

צילומי אוירה ו- צילומי פקשוטים הם חלק בלתי ניפרד ממיתוג החברה. בחללית כבר הבינו לפני שנים (8 שנים שאנחנו עובדים ביחד, אבל מי סופר) שבנק צילומים כחלק מארגז הכלים הוא לא פחות חשוב מאתר, עמוד פייס או כל נכס דיגיטאלי אחר שקיים לחברה.

למעבר לעמוד לקוח

החבר'ה מאיכילוב, תיאטרון פלייבק

שקט ופוקוס שהביא אותנו לעבוד על עיצוב לוגו חדש עבור העמותה תיאטרון פלייבק – החבר'ה מאיכילוב. החבר׳ה מאיכילוב עובדים עם מערכת הבריאות החינוך והרווחה ועם מנהלים במערכות אלו ומנהלים במשרדים ממשלתיים כבר 17 שנה, כבוד.

בצעדים קטנים ומדוייקים עבדנו עם הערכים החשובים שצריכים לבוא לידי ביטוי בעיצוב הלוגו, תרגמנו אותם ל-השראות ויזואליות והמשכנו לסקיצות עד שהגענו ל-א-ח-ד.

למעבר לעמוד לקוח

דפוס חבצלת

לקחנו איתנו ערימות של סבלנות ויצאנו לפרויקט הקמת האתר עבור בית הדפוס הותיק חבצלת. קבענו יום צילומים, צילמנו את מוצרי הדפוס. קיימנו צילומי וידאו, ערכנו בשיתוף הגרפיטריה והתקדמנו צעד צעד בתוך הפרויקט עד ל-עליית האתר לאוויר. ו-עכשיו שהאתר באוויר אנחנו כל כך שמחות שאפשר להישען לאחור ולהנות מהפידבקים שהחברים בדפוס חבצלת מקבלים על האתר החדש.

למעבר לעמוד לקוח

Webic

אורן קרן, בעלי ומנכ"ל Webic בנה צוות טיסה מנצח. המכיל, קופירייטרים, מעצבים, מתכנתים, מומחי קידום ממומן ומאסטרים של קידום אורגני שרק מחכים לגרום ללקוחות Webic לפרוץ החוצה ולהפוך אותם לכוכבי-על חלל. הם בונים עבורם מערכת בקרה שתוביל אותם לתוצאות מכוכב אחר. הצלחנו לסקרן אותך? כנס לעמוד וגלה עוד פרטים על פרוייקט עיצוב האתר של חברת Webic.

למעבר לעמוד לקוח

Mr.Pretzels

פיתוח שפת המותג למסטר פרצל הישראלי. במטרה להביא את המוצר שלנו לתודעת הצרכנים על ידי הבלטת יתרונות וערכי המותג.
יצירת ארגז כלים חדש לעיצוב המותג, עבודה עם מסרים חדשים ויצירת תמונות. יצירת אלמנטים הבאים לידי ביטוי בכל המוצרים הויזואלים אותם פוגש הצרכן, בפרינט ובדיגיטל, בשאיפה להפוך את המוצר לזכיר יותר.

למעבר לעמוד לקוח

Agilesparks

עיצוב דפי נחיתה ו- עיצוב ניוזלטרים הם מצרך בסיסי לחברה כמו א׳גייל שמעבירה מאות קורסים בשנה בחברות ההיטק הגדולות ביותר בשוק הישראלי. באג׳׳יל דואגים לעדכן את התכנים ואנחנו דואגות שהעידכונים יהיו מונגשים, מזמינים והכי חשוב מתאימים למסר שרוצים להעביר.

למעבר לעמוד לקוח

BeND אדריכלות ועיצוב פנים

״כיף ומעניין להיות מהצד השני״ כתבה לנו האדריכלית דנה ברעלי כץ במייל הראשון אחרי שהחלטנו שיוצאים לדרך.

אבל רגע, מה עם החששות שלנו?! חשבנו פה בסטודיו. עבודה ממעצבת למעצבת מעלה המון סימני שאלה…אז לקחנו שלוק משיקוי האומץ, טעמנו מעוגיית האמונה, שתלנו מחשבה שיהיה טוב ופתחנו בריף חדש בתוכנה.

למעבר לעמוד לקוח

TailorShape

צילום מוצרים ועיצוב קטלוג מוצרים לחברה. יצירת מאגר תמונות איכותיות ככלי עבודה לחנות האמזון של חברת טיילור שייפ. מצרך הכרחי לכל חנות ברשת, ערכנו צילומים מכמה זוייות ומרחקים שונים כפקשוטים צרובים על רקע לבן, כך שגולשי האתר יוכלו לקבל תמונה מלאה לפני שהם מבצעים רכישה מהאתר.

למעבר לעמוד לקוח

רונית זילברשטיין

עיצוב אתר ומיתוג גבוהה, יוקרתי, נקי אבל שלא ירחיק זו הייתה המשימה שלנו בעבודה עם רונית זילברשטיין. לפני כ-10 שנים קיבלנו לעצב לרונית זילברשטיין את האתר ומהר מאוד קיבלנו לעצב גם את כל חומרי המיתוג. מאז ועד היום שמחות וגאות שזה הרומן הכי ארוך שלנו.

למעבר לעמוד לקוח

I-catalog

ב i-catalog הבינו שפרזנטציה מרשימה של מוצרי הפרסום אותם הם ממתגים ומוכרים ללקוחותיהם, תעשה את העבודה, תביא לקוחות חדשים ותגרום לדברים לרוץ. כל פרט נילקח בחשבון בעבודה מול אלדד הבעלים. היתה לנו איתו תקשורת מרתקת במיוחד, היה לו חזון והוא ידע להעביר אלינו על הפיקסל בדיוק מה הוא מצפה מהאתר. מרגש לשמוע את המילים עכשיו, אחרי שהאתר עלה לאויר:

למעבר לעמוד לקוח

זלדה - Truk בנווה ירק

מיתוג עגלת קפה, אנחנו מאמינות שתהליך מיתוג נכון יוצר עוגן בלב הלקוחות. לקוח צריך משהו להיאחז בו כדי שיחזור לעגון את סירתו באותו מקום שוב ושוב, כלומר, ירכוש באותו המקום באותה עגלת קפה בכל בוקר מחדש. יצירת שפה ויזואלית עשירה תייצר חיבור נאמן עם הצרכנים שלנו.

למעבר לעמוד לקוח

TCM

מעניקה ללקוחותיה אפשרות להנות מהכנסה פסיבית באמצעות כוחו של הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. בין לקוחות החברה נמצאים חברות, ארגונים, אנשים פרטיים, יזמים, שכירים, עצמאיים וגמלאים הנהנים מבעלות עסק דיגיטלי המעניק להם הכנסות ורווחים. 

למעבר לעמוד לקוח

אינטל

פנתה אלינו רכזת קשרי קהילה של אינטל במטרה שנצלם עבורם תמונות פרופיל לכל עובדי המחלקה הצילומים יתקיימו במשרדים של החברה בסניפים חיפה, קרית גת ופתח תקווה.
לאחר הצילומים היה נחמד לקבל את ההודעה: ״היי ענת! בוקר טוב : ) תודה רבה לך! היה מצויין לכולנו ויצאנו ממש מרוצות!״ רויטל מנהלת מחלקת משאבי אנוש.

למעבר לעמוד לקוח

קבוצת רובין

רובינגרופ פנו אלינו לפני די הרבה שנים, במטרה שנעצב עבורם אתר לחברה, הם פועלים בשוק הנדל״ן החל מ-1981 וחיפשו את הפלטפורמה הראויה להציג בה את כל יכולות החברה ובנוסף להציג את הפרוייקטים אותם הם משווקים, מתכננים או מאכלסים. במהלכן השנים שהאתר באוויר המיתוג עודכן, פרויקטים חדשים הועלו, טקסטים חדשים הוזנו או הוחלפו, האתר פועל עבורם ככלי עבודה. הוא גמיש ויש לו את היכולת להשתנות/להתעדכן/להתפתח ביחד עם עשייתם.

למעבר לעמוד לקוח

INTRO אינטרו

אינטרו, נמצאת בחוד החנית בתחומה. מייצגת, מייבאת ומפיצה נעלי בטיחות מהמותגים המובילים ביותר בעולם כבר 25 שנה. לקראת השנה האזרחית החדשה, עברה החברה למקום חדש והחליטה שזו ה-הזדמנות מצויינת לבצע שינוי משמעותי במיתוג מכל הבחינות. אנחנו שמחות וגאות שצלחנו את הדרך וקלענו בול בפוני גם עם אינטרו. תודה רבה לעירית, סמי, שחף ורותם שנתתם לנו את האמון והאמונה לעצב עבורכם את המיתוג החדש.

למעבר לעמוד לקוח

צרו קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    חיזרו אלי בבקשה